مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ویلا در یونان


خرید ویلا در یونان باعث دریافت اقامت یونان می شود. یونان به عنوان یکی از گزینه‌ های ایده آل برای سرمایه‌ گذاری به شمار می‌ آید. کشور زیبای یونان یک کشور بسیار خوش آب و هوا و توریست پذیر می باشد و جزو کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است. کسانی که اقامت کشور یونان را دارند، می ‌توانند به راحتی و بدون ویزا به کشورهای حوزه شنگن مسافرت کنند. کشور یونان به دلیل وضعیت اقتصادی با ثباتی که دارد مورد توجه مهاجرین بسیار زیادی قرار گرفته است. این کشور علاوه بر ثبات اقتصادی دارای ثبات سیاسی مناسبی نیز بوده و به همین جهت خرید ملک در این کشور یک راه امن برای سرمایه‌ گذاری پر سود است. یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور یونان خرید ویلا و منزل مسکونی است.

مزایای خرید ویلا در یونان

یکی از مزیت‌ های قابل توجه خرید ملک در یونان گرفتن اقامت این کشور است. شما می توانید پس از ۵ سال اقامت دائم این کشور را بگیرید و آن را به صورت نامحدود تمدید کنید. علاوه بر آن شما می توانید ملک خود را اجاره داده و از طریق آن کسب درآمد ارزی داشته باشید. اگر شما هزینه کافی برای خرید ویلا در یونان را نداشته باشید می توانید به صورت اقساطی ویلا و ملک خود را خریداری نموده و اجاره بهای آن را بابت اقساط ویلا پرداخت کنید.
ویزای طلایی یونان زمانی به شما تعلق می‌ گیرد که یک ملک در یونان داشته باشید. به دلیل آب و هوای بسیار عالی کشور یونان طرفدارن خرید ملک و ویلا در یونان طرفداران زیادی پیدا کرده اند. شما با خرید ویلا در یونان می توانید گلدن ویزا یا به عبارتی ویزای طلایی یونان را دریافت کنید. پس از دریافت این ویزا شما می توانید از سبک زندگی بسیار مرفه و عالی اروپا بهره مند شده و هر موقع که تمایل داشته باشید اقدام به مهاجرت دائمی نیز نمایید.

اقامت اعضای خانواده با خرید ویلا در یونان

اقامت اعضای خانواده با خرید ویلا در یونان

همچنین علاوه بر مسافرت کشور یونان شما می توانید به ۲۵ کشور اروپایی دیگر نیز بدون محدودیت سفر کنید. برای دریافت ویزای طلایی یونان و برای خرید ویلا در یونان نیازی به حضور دائمی در این کشور ندارید. بلکه فقط نیاز است که با یک ویزای توریستی وارد کشور شده‌ و ویلای خود را خریداری نمایید. پس از آن می توانید برای تمام اعضای خانواده خود از جمله فرزندان غیرمتاهل و زیر ۱۸ سال نیز ویزا دریافت کنید.
مناطق مختلف یونان از جمله جزیره کرت کاملا مناسب برای خرید ملک ویلایی است. در این مناطق شما می توانید یک ویلا با قیمت مناسب خریداری کرده و از طبیعت بسیار جذاب و زیبای این منطقه برخوردار شوید. ورزش های آبی و گشت و گذار های شبانه از جمله مزایای دیگری هستند که شما در هنگام خرید ویلا در این منطقه از آن ها برخوردار خواهید شد. در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر در مورد خرید ویلا در مناطق مختلف یونان می ‌توانید از طریق کانال ‌های ارتباطی با مشاوران ما در ویزا پلاس در ارتباط باشید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند. همچنین از دیگر راه های دریافت ویزا یونان، تمکن مالی یونان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در صفحه لینک شده مطالعه نمائید. اگر درباره انواع گرفتن انواع ویزا چون گلدن ویزای یونان اطلاعاتی ندارید، می توانید با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید و اطلاعات زیادی کسب کنید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت