مشاوره رایگان: 02122110460
کشور هایی که اقامت تمکن مالی می دهند

مهاجرت یکی از تصمیم های مهم در زندگی افراد است. انتخاب درست کشور مقصد از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه شود. با توجه به شرایطی که فرد مهاجرت کننده دارد،کشور های مناسب برای اقامت متفاوت هستند. کسانی که دارای تمکن مالی هستند و قصد مهاجرت دارند با سوالات زیادی در این زمینه برخورد می کنند. در این مقاله سعی بر آن است تا به مهم ترین این سوالات پاسخ داده شود.

بهترین کشور هایی که می توانید با تمکن مالی در آن ها اقامت داشته باشید باید با شرایط، اهداف و برنامه ریزی های شما سازگار باشند. شما باید بدانید ریسک سرمایه گذاری در کشور هدف تا چه اندازه است؟ مواردی از این قبیل نگرانی و پیچیدگی های ذهنی افرادی است که قصد دارند مهاجرت کنند. اگر سطح کیفی و استاندارد های  زندگی در یک کشور را بررسی کنید می توانید تا حد زیادی از سطح رفاه آن کشور اطلاعات کسب کنید. بررسی پارامتر های اقتصادی، نرخ تورم، نظام مالیاتی حاکم، کنترل شاخص فساد از مهم ترین مواردی هستند که در تعیین کشور هدف برای مهاجرت به شما کمک می کنند.

چه کشور هایی از طریق تمکن مالی اقامت می دهند

بهترین کشور ها برای اقامت با شرایط تمکن مالی کشور های اروپایی هستند. در اقامت  با شرایط تمکن مالی، فرد باید با ارائه مستندات و مدارک لازم ثابت کند توانایی مالی برای زندگی و سرمایه گذاری در این کشور ها را دارا است. شرایط اقامتی با دارا بودن تمکن مالی برای هر کشور متفاوت است. امکان اقامت و مهاجرت از طریق تمکن مالی برای  همه کشور های حوزه شینگن میسر نیست.

برخی از کشور های اروپایی این امکان را برای افراد متمول فراهم کرده اند تا بتوانند  به رشد اقتصادی و گردش سرمایه آن کشور کمک کنند. کشور هایی مانند یونان، اتریش، فرانسه و ... از جمله کشور هایی هستند که می توان با داشتن تمکن مالی به آن جا مهاجرت کرد. قوانین مربوط به مهاجرت و اخذ ویزا در هر کدام از این کشور ها متفاوت است.

چه کشور هایی از طریق تمکن مالی اقامت می دهند

شرط اصلی گرفتن اقامت تمکن مالی در کشور های اروپایی درآمد ماهیانه متقاضیان است. در هر کشور میزان درآمد ماهیانه ای که مشخص می شود متفاوت است. دقت کنید که اخذ اقامت با داشتن تمکن مالی با اخذ اقامت سرمایه گذاری متفاوت است. در اقامت تمکن مالی افراد نیازی به راه اندازی بیزنس و یا سرمایه گذاری ندارند. زمانی که بتوانید ویزا و اقامت کشور های اروپایی را با تمکن مالی کسب کنید به راحتی می توانید بدون ویزا به کشور های حوزه شینگن سفر کنید. از مزایای دیگر داشتن این اقامت این است که همسر و فرزندان فرد، مجاز به زندگی و تحصیل در آن کشور هستند. در صورت موافقت با شرایط تمکن مالی، اقامت موقت قابل تمدید به فرد داده می شود. بعد از گذشت زمان با فاکتور هایی از جمله حفظ درآمد ثابت ماهیانه، ارائه آدرس و بیمه پزشکی معتبر می توان اقامت را دوباره تمدید و بعد از زمان مشخص به اقامت دائم تبدیل کرد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

امروزه به دلیل تصمیمات سیاسی بسیاری از کشور ها و روابط بین آن ها اخذ ویزا با مشکلات و دشواری هایی مواجه است. از بهترین کشور هایی که با داشتن تمکن مالی می توانید به آن جا مراجعه کنید می توان به کشور های یونان، اسپانیا، اتریش و فرانسه اشاره کرد. به طور مثال شرایط مهاجرت به کشوری مانند اسپانیا از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی شرایط سخت تری دارد و متقاضی باید بتواند از پس تمام هزینه های زندگی خود برآید به گونه ای که نیازی به کار کردن و یا حمایت دولت نداشته باشد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقامت کشور های مهاجر پذیر از طریق تمکن مالی می توانید با مشاوران  موسسه ویزا پلاس ارتباط برقرار کنید. این مجموعه با داشتن وکلای تراز اول بین المللی شما را در زمینه چگونگی اخذ ویزا، آخرین قانون و مقررات مربوط به آن و .... یاری می کنند. در مجموعه ویزاپلاس تمامی اطلاعات لازم درباره چگونگی اخذ ویزا و اقامت کشور های مختلف به متقاضیان ارائه می شود.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت