مشاوره رایگان: 02122110460

استقبال از مهاجران در کشور آلمان و کمبود نیروی جوان برای کار در سال های اخیر، باعث شده تا بسیاری از هم وطنان عزیزمان تصمیم بگیرند برای یافتن شغل و به دنبال آن، گرفتن اقامت دائم آلمان به این کشور مهاجرت کنند. افرادی که تمایل دارند به آلمان مهاجرت کنند باید ویزا دریافت کنند تا بتوانند از طریق آن وارد خاک آلمان شوند. دو نوع ویزای کاری وجود دارد که مهاجران ایرانی می ‌توانند با توجه به شرایط خود اقدام به دریافت آن ها کنند.
اگر افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر باشند، می توانند با داشتن یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای آلمانی به این کشور مهاجرت کنند. نوع دوم ویزا به این صورت است که فرد ویزای جستجوی کار دریافت می ‌کند و وارد کشور آلمان می ‌شود، اما تنها مدت ۶ ماه زمان دارد که در آلمان به دنبال شغل مناسب بگردد. در غیر این صورت باید خاک آلمان را ترک کند.
موسسه مهاجرتی ویزا پلاس با داشتن سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات مربوط به صدور ویزا، آماده کمک به هم وطنان عزیز است. کارشناسان و وکلای مهاجرتی این مجموعه در زمینه کاریابی، مهاجرت، تکمیل مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، متقاضیان راهنمایی می ‌کنند.

شرایط اخذ ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان

شرایط اخذ ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان

شرایط دریافت این نوع ویزا ساده تر است و با توجه به درخواست کارفرمای آلمانی ممکن است نیاز به مدرک زبان نداشته باشد؛ بنابراین ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان یکی از گزینه‌ های پیش روی هم وطنان عزیز بوده که تحصیلات آکادمیک نیاز ندارند و تسلط به زبان انگلیسی و آلمانی هم لازم نیست. با توجه به کم بودن نرخ بیکاری در کشور آلمان، امکان پیدا کردن شغل مناسب در این کشور به راحتی وجود دارد. افرادی که قصد مهاجرت دارند بایستی از مشاوره کارشناسان مهاجرتی استفاده کنند تا هنگام سفر به آلمان برای جستجوی کار دچار مشکل نشوند. در صورتی که می خواهید بدانید که چگونه ویزای کار آلمان را بگیریم مطالب مربوط به ویزای کاری آلمان را در ویزاپلاس مطالعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، قوانین کشور آلمان برای صدور ویزای کار در سال‌ های اخیر ساده‌ تر شده است؛ بنابراین متقاضیان دریافت ویزای کار آلمان با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ‌ای و بدون ارائه مدرک زبان می ‌توانند برای جستجوی کار به آلمان مهاجرت کنند. از جمله شرایط اخذ ویزای کار آلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد.
ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای که مورد تأیید کشور آلمان باشد.
ارائه مدارک اثبات تجربه کاری و رزومه شخصی متقاضی
مدارک مربوط به داشتن تمکن مالی برای تأمین هزینه های زندگی در آلمان
داشتن بیمه‌ نامه معتبر درمانی

ارائه مدارک مربوط به اسکان در کشور آلمان

ارائه مدارک مربوط به اسکان در کشور آلمان

با توجه به اینکه تجربه و تخصص برای کارفرمای آلمانی مهم است و بیشتر افرادی را به کار می ‌گیرند که دارای مهارت و مدارک معتبر باشند، قبل از شروع کار دوره های آموزشی و کارآموزی برای تکمیل مهارت مهاجران برگزار می ‌کنند و در صورت تأیید، این افراد می توانند مشغول به کار شوند. معمولاً این دوره ها یک الی دو سال زمان نیاز دارند و هزینه ‌هایی هم برای مهاجران در بر دارند؛ اما در نهایت داشتن یک شغل مناسب تضمینی است. برای کسب اطلاعات درباره مدارک لازم برای ویزای کار آلمان با کارشناسان ویزا پلاس در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا دریافت ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان ممکن است؟

با توجه به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان، داشتن مدرک زبان و ارائه آن مورد نیاز نیست؛ اما آشنایی جزئی با زبان انگلیسی و آلمانی جزء ضروریات سفر به یک کشور اروپایی محسوب می ‌شود. در هر صورت زندگی و کار در یک کشور خارجی نیاز به مهارت زبان دارد تا فرد بتواند برای برقراری ارتباط با دیگران در محل کار و زندگی از آن استفاده کند؛ بنابراین داشتن حداقل مدرک زبان B1 آلمانی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند لازم است. این افراد می‌ توانند در دوره‌ های آموزشی زبان شرکت کنند و طی مدت کوتاهی مدرک خود را دریافت کنند.

مؤسسه های مهاجرتی معتبر مانند ویزا پلاس مشاوره های لازم جهت چگونگی فراگیری زبان، کاریابی در آلمان، مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آلمان بدون مدرک زبان و ... را به هم وطنان عزیز ارائه می کنند. افراد متقاضی دریافت ویزای کار آلمان می توانند به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند یا با شماره ‌های دفاتر ویزا پلاس تماس بگیرند و از مشاوره رایگان کارشناسان حقوقی و وکلای مهاجرتی این مجموعه بهره ببرند.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت