مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ویلا در اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل آب و هوای عالی و سواحل زیبا و همچنین به دلیل فرهنگ و تاریخ فوق العاده اش مکانی بسیار محبوب برای زندگی است. به همین دلیل خیلی ها تمایل به خرید ویلا در اسپانیا دارند. خوشبختانه بازار املاک آن بسیار قوی است و با سرمایه گذاری در این بخش تحت شرایط خاصی، می توان اقامت این کشور را نیز بدست آورد. در ادامه این مقاله از ویزاپلاس شما را با بهترین شهرها برای خرید ویلا و همچنین مناطق ارزان اسپانیا آشنا می کنیم.

بهترین شهر های اسپانیا برای خرید ویلا

بهترین شهر ها برای خرید ملک در اسپانیا مادرید و بارسلونا، گائودی، سویا در اندلس، والنسیا و خیرونا، ایبیزا در جزایر بالئاریک هستند. مادرید دارای ویلاهای لوکس در مناطق عالی مانند اطراف Gran Via، در محله های سالامانکا و ریترو و مناطق انحصاری La Finca و La Moraleja است. در گائودی منطقه مجلل Sarrià-Sant Gervasi نیز بسیار مورد توجه خریداران خارجی است. ایبیزا در جزایر بالئاریک، انتخاب مناسبی برای کسانی است که عاشق مهمانی هستند و ویلاهای لوکس مدرن آن که اغلب در کنار دریا واقع شده اند در بین افراد مشهور، ستاره های ورزشی و کارآفرینان محبوب است.
مکان های شیک دیگر کوستا براوا و کوستا دل سول هستند که به خاطر سواحل دوست داشتنی و استراحتگاه های ساحلی معروف خود شهرت دارند. مایورکا یکی دیگر از جزایر بالئاریک، با 550 کیلومتر خط ساحلی از دیگر مناطق محبوب برای خرید ویلا در اسپانیا است.

بهترین شهر های اسپانیا برای خرید ویلا

مناطق ارزان برای خرید ویلا در اسپانیا

اگر نمی خواهید پول زیادی برای خرید ویلا در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، نباید به دنبال شهر های بزرگی مانند مادرید، بارسلونا و مناطق توریستی باشید. ارزان ترین شهرهای اسپانیا برای خرید ویلا معمولا در مناطق داخلی این کشور قرار دارند. سه نمونه از مناطق ارزان قیمت در این کشور عبارتند از آلبوکس، کالاسپارا و بنونته می باشد.

نحوه خرید ویلا در اسپانیا به عنوان یک خارجی

برای خارجی ها خرید ویلا به عنوان اخذ اقامت، سرمایه گذاری یا تجارت در اسپانیا کاملا امکان پذیر است، فقط باید الزامات قانون را رعایت نمود. تنها شرط ضروری برای خرید خانه در اسپانیا، دریافت NIE (شماره شناسایی خارجی) است. این یک شماره شخصی و منحصر به فرد است که برای انجام هرگونه معامله در کشور، از افتتاح یک بزینس گرفته تا خرید ملک، ضروری است. برای خرید ویلا در اسپانیا افتتاح حساب بانکی در این کشور اجباری نیست اما پرداخت مالیات و هزینه ها را تسهیل می کند. برای درخواست NIE می توان از خارج از اسپانیا از طریق سفارت یا کنسولگری در کشور مبدأ اقدام کرد.

نحوه خرید ویلا در اسپانیا به عنوان یک خارجی

مالیات و هزینه های خرید ویلا در اسپانیا

هزینه های خرید ویلا عمدتا توسط خریدار پرداخت می شود و از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. همچنین همه صاحبان املاک در اسپانیا ملزم به پرداخت سه مالیات مختلف در هر سال هستند. اگر فرد مقیم باشد، مشمول مالیات بر درآمد (شامل مالیات بر عایدی سرمایه) و مالیات بر املاک (IBI) می شود. اگر فرد در اسپانیا مقیم نباشد، مشمول مالیات بر درآمد (شامل مالیات بر عایدی سرمایه)، مالیات بر دارایی و همچنین مالیات بر دارایی غیر مقیم است.

مالیات و هزینه های خرید ویلا در اسپانیا

خدمات مشاوره در خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا

خرید ویلا در اسپانیا به عنوان یک خارجی ممکن است فرآیندی طولانی و پیچیده ای به نظر برسد، از آنجایی که این فرایند واقعا مهم است، دانستن مراحل صحیح برای انجام یک خرید موفق و رضایت بخش ضروری است. حال چنانچه تصمیم خود را برای خرید ویلا در اسپانیا گرفته اید و نیاز به خدمات مشاوره ای در این خصوص دارید، مشاوران ویزا پلاس با دو دهه سابقه درخشان و تسلط کامل و همه جانبه به قوانین و مقررات دولتی و مهاجرتی اسپانیا و همچنین سرمایه گذاری های موفق متعدد در این کشور، مفتخر هستند که شما را در خصوص خرید ویلا و ملک یاری رسانند تا بتوانید با خیالی آسوده به این هدف خود دست یابید. مشاورین ویزا پلاس هنگام ارائه مشاوره به مراجعین خود، هر آنچه که در مورد مالیات ها و هزینه های مربوط به فرآیند خرید ویلا را یادآور می شوند. عزیزان علاقه مند به مهاجرت و دریافت گلدن ویزای اسپانیا می توانند مقالات دیگر موجود در سایت ویزاپلاس را مطالعه کنند و یا از طریق راه های ارتباطی موجود با مشاورین با تجربه در ارتباط باشند.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت