مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای پرتغال برداشته شد؟


با توجه به موقعیت ایده‌ آلی که کشور پرتغال در اروپا دارد و با بهره مندی از یک اقتصاد قوی و عضویت در اتحادیه اروپا، گزینه ای ایده ‌آل برای مهاجرت شناخته می شود، همواره بحث ها پیرامون نحوه دریافت ویزای این کشور وجود دارد. در این زمینه دولت پرتغال نیز با ارائه برنامه هایی سعی کرده شرایط اقامت شهروندان غیر اروپایی در این کشور را آسان تر کند. به عنوان مثال برنامه گلدن ویزای پرتغال به شهروندانی که عضو اتحادیه اروپا نیستند کمک می کند تا برای دریافت ویزای پرتغال بتوانند به راحتی اقدام کنند.
برای دریافت ویزای پرتغال که به ویزای طلایی شهرت دارد، به راحتی می توانید با شراکت در پروژه های فعال، بخش عمده‌ ای از این مسیر را طی کنید. مزایای گسترده ‌ای با دریافت ویزای پرتغال به دست خواهید آورد. اگر به دنبال دریافت ویزای پرتغال هستید، مجموعه ویزا پلاس با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارد کمک می کند تا با استفاده از راهکارهای موجود به راحتی بتوانید به خواسته خود دست پیدا کنید.

مزیت های دریافت ویزای پرتغال

مزیت های دریافت ویزای پرتغال

از جمله مزایای ویزای طلایی یا گلدن ویزای پرتغال می توان به زندگی در کشوری امن و با ثبات در مرکز اروپا اشاره کرد. علاوه بر این، پرتغال به واسطه رابطه دیپلماتیک مناسبی که با کشورهای مختلف جهان دارد، این امکان را به شهروندان می دهد که با بهره ‌مندی از ویزای این کشور، به راحتی بتوانند به کشورهای حوزه شینگن سفر کنند. هزینه پایین زندگی، امکان سرمایه ‌گذاری مقرون به صرفه و خرید ملک در پرتغال، بهره مندی از خدمات درمانی در بالاترین سطح و همچنین برخورداری از بالاترین استانداردهای زندگی، از جمله مزایای دریافت ویزای طلایی پرتغال شناخته می شوند.
سعی کنید بدون توجه به شایعات در مورد برداشته شدن ویزای پرتغال، با استفاده از راهکارهای قانونی و کمک گرفتن از یک مجموعه تخصصی، به دنبال دریافت ویزا باشید.

دریافت ویزای پرتغال با ویزا پلاس

با توجه به اینکه کشورهای مختلف جهان برای ارائه اقامت و ویزا به شهروندان کشورهای دیگر دارای قوانین خاص هستند، چنانچه قصد دریافت ویزای پرتغال را دارید، باید اطلاعات کافی را از قوانین این کشور به دست آورید. علاوه بر این، بهره مندی از مدارک لازم به شما کمک می کند تا برای دریافت ویزای پرتغال و کشورهای دیگر به راحتی بتوانید اقدام کنید. در این بین مجموعه ویزا پلاس همراه شماست تا با تجربه و تخصصی که در زمینه دریافت ویزای کشورهای مختلف دارد، کمک کند تا در سریعترین زمان و با راهکارهای اصولی و قانونی بتوانید اقدام به دریافت ویزای پرتغال نمایید.
به هیچ عنوان در دام کلاهبرداران قرار نگیرید و شایعه برداشته شدن ویزای پرتغال را نیز باور نکنید. این شایعه پیشتر در سال ۱۳۹۸ بیان شده بود که با توجه به عدم توافق میان دو کشور، اجرایی نشد. از جمله مواردی که می توان ویزای پرتغال را دریافت کرد ویزای تمکن مالی پرتغال، ویزای طلایی پرتغال و ویزای D7 پرتغال می باشد. 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت