مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای کار آلمان با دیپلم


اخذ ویزای کار آلمان با دیپلم فرصتی است تا مهاجران بتوانند توسط آن به رؤیا های خود تحقق ببخشند. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره شرایط دریافت ویزای آلمان تنها با داشتن مدرک دیپلم را بررسی کنیم. با توجه به اینکه ویزای کار کشور آلمان به دو نوع جاب سیکر یا جستجوی کار و جاب آفر تقسیم می شود، ما در این بحث شرح مختصری درباره این دو نوع ویزا و شرایط آن ها ارائه می ‌کنیم.

• ویزای جاب آفر:

این ویزا در صورتی برای مهاجران صادر می شود که یک پیشنهاد کاری از کارفرمای آلمانی داشته باشند. مهاجران باید تحصیلات آکادمیک در حوزه کار خود داشته باشند و علاوه بر تجربه کاری به زبان آلمانی و انگلیسی تسلط داشته باشند. معمولاً دانشجویان بین المللی که در آلمان تحصیل می‌ کنند یا افرادی که فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر هستند، پس از فارغ التحصیلی اقدام به اخذ ویزای کاری و دریافت اقامت آلمان می نمایند.

• ویزای کار آلمان یا ویزای جستجوی کار:

مهاجران خارجی می ‌توانند با داشتن مدرک دیپلم ویزای این کشور را دریافت کنند. این افراد مجوز اقامت ۶ ماهه دریافت می‌ کنند تا بتوانند ظرف مدت شش ماه در آلمان کار مناسبی پیدا کنند. چنانچه مهاجران دیپلم فنی و مهارت انجام کار های فنی را داشته باشند، امکان یافتن شغل مناسب در این ۶ ماه را خواهند داشت. برای دریافت اطلاعات درباره مدارک لازم برای ویزای کار آلمان با کارشناسان ویزاپلاس در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شرایط دریافت ویزای کار آلمان با دیپلم

شرایط دریافت ویزای کار آلمان با دیپلم

مهاجرانی که قصد دارند با استفاده از ویزای جستجوی کار آلمان به این کشور سفر کنند، باید شرایط لازم برای اخذ ویزا را داشته باشند و مدارک مورد نیاز را ارائه کنند تا ویزای کار آلمان برای آن ها صادر شود. شرایط اخذ ویزای کار آلمان با دیپلم به شرح زیر است:

• داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

دقت داشته باشید که مدرک دیپلم متقاضی باید در آلمان مورد تأیید قرار بگیرد. به عنوان مثال مدارک ارائه شده از سازمان فنی و حرفه ای جز مدارک معتبر و مورد تأیید هستند.

• داشتن تجربه کاری مرتبط با مدرک دیپلم

مهاجرانی که قصد دریافت ویزا با استفاده از دیپلم را دارند باید سابقه کاری مرتبط با مدرک دیپلم خود را داشته باشند و مدارک اثبات این موضوع را ارائه کنند.
برای اطلاع از مدت زمان مورد نیاز برای ارائه درخواست ویزا و صدور آن می توانید به وب سایت ویزا پلاس مراجعه کنید. مدت صدور ویزای کار آلمان با توجه به تاریخ درخواست و تکمیل مدارک ممکن است متفاوت باشد. دریافت ویزای کار آلمان شرایط سنی خاصی ندارد و افراد با هر سنی می توانند برای آن درخواست دهند. البته افرادی که ۲۵ تا ۴۰ سال سن دارند شانس بیشتری دارند.
یکی از شرایط دریافت ویزا آشنایی به زبان است که ممکن است برای بسیاری از مهاجران یک چالش بزرگ باشد؛ اما این موضوع بستگی به تصمیم کارفرما دارد که تنها ارائه مدرک دیپلم و تجربه کاری را کافی بداند یا مدرک زبان نیز مورد نیاز باشد. البته زندگی در یک کشور خارجی و برقراری ارتباط با همکاران به تبع نیازمند آشنایی جزئی به زبان می باشد و متقاضیان کار و دریافت ویزا باید به این امر توجه کنند.
یکی دیگر از نکاتی که نباید نادیده گرفته شود، ارائه مدارک تمکن مالی متقاضی است. هر چند شاید در نگاه اول این گزینه مهم نباشد اما داشتن توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در طول مدت شش ماه اقامت در آلمان می تواند تضمینی باشد برای کارفرما و دولت آلمان تا مطمئن شوند فرد مهاجر مشکلی برای تأمین هزینه ‌های زندگی خود نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار آلمان با دیپلم

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار آلمان با دیپلم

اخذ ویزای کار آلمان نیازمند تهیه مدارک لازم است. یکی از مهم ترین مراحل درخواست صدور ویزا تکمیل مدارک است و نباید هیچ گونه نقصی در مدارک وجود داشته باشد. در غیر این صورت پرونده متقاضی ریجکت می ‌شود؛ بنابراین توصیه می ‌شود قبل از جمع ‌آوری مدارک با وکلای مهاجرتی مؤسسه های معتبری چون ویزا پلاس مشورت کنید.
• پاسپورت متقاضی و کپی صفحات آن
• مدارک تحصیلی
• انگیزه نامه
• فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار
• رزومه شغلی
• مدارک مربوط به تمکن مالی
• مدارک هویتی
• مدارک بیمه
• مدارک اثبات داشتن محلی برای زندگی در آلمان یا رزرو هتل
مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان با دیپلم را عنوان کردیم؛ اما لازم به ذکر است که داشتن مدرک زبان هر چند جزء مدارک نیست اما یک امتیاز برای مهاجران محسوب می شود؛ بنابراین آشنایی به زبان انگلیسی و آلمانی برای زندگی و مهاجرت را فراموش نکنید. با ویزا پلاس خیالتان از بابت چک کردن تک تک این موارد و استرس فراموش کردن مدرکی، راحت باشد. شما می توانید تمامی امور مهاجرتی خود را به ویزا پلاس بسپارید و تمرکز خود را بر دیگر مسائل زندگی خود بگذارید. 

دیدگاه‌ها  
با سلام من دیپلم ریاضی دارم و مسلط به چند زبان برنامه نویسی هستم و 12 سال هم سابقه کار دارم به نظرتون می تونم برای ویزای کار آلمان اقدام کنم؟
به نقل از مریم:
با سلام من دیپلم ریاضی دارم و مسلط به چند زبان برنامه نویسی هستم و 12 سال هم سابقه کار دارم به نظرتون می تونم برای ویزای کار آلمان اقدام کنم؟
سلام شرایط شما مناسب است، اما جهت بررسی دقیق و مشاوره تخصصی در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.
سلام من 8 سال کار فنی انجام میدم با مدرک دیپلم ولی بیمه ای برام رد نشده آیا شانسی دارم که ویزای کار آلمان بگیریم؟
به نقل از محمد جعفری:
سلام من 8 سال کار فنی انجام میدم با مدرک دیپلم ولی بیمه ای برام رد نشده آیا شانسی دارم که ویزای کار آلمان بگیریم؟
با سلام دوست عزیز با مشاوران ما تماس بگیرید و شرایط دقیقتون رو بگید تا شما را راهنمایی کنند.
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول ویزای کار آلمان با دیپلم

بهترین ویزای کار در آلمان با مدرک دیپلم چیست؟

بهترین ویزای کار در آلمان با مدرک دیپلم، ویزای جستجو کار در آلمان است.

برای اخذ ویزای کار در آلمان با مدرک دیپلم ارائه مدرک زبان موردنیاز است؟

ارائه مدرک زبان یا عدم ارائه مدرک زبان جهت اخذ ویزای کار آلمان با دیپلم را کارفرما تعیین می کند.