مشاوره رایگان: 02122110460
خرید ویلا در پرتغال

بسیاری از مردم به دلیل شرایط خاصی که دارند، علاقه مند به مهاجرت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشند. یکی از روش های مهاجرت به این کشورها سرمایه گذاری از طریق خرید ملک است. پرتغال به عنوان یکی از بهترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، امکان خرید ملک بدون شرط حضور را برای مردم جهان فراهم کرده است. مردم ایران نیز می توانند در صورت نیاز به خرید ویلا در پرتغال، از مجموعه های ارائه دهنده خدمات فروش ویلا کمک بگیرند و به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید ویلا در این کشور کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد مزایای خرید خانه ویلایی در پرتغال و جزئیات آن صحبت کنیم.

خانه ویلایی در پرتغال

در بسیاری از مناطق کشور پرتغال، امکان خرید خانه ویلایی فراهم است. خانه ویلایی در پرتغال می تواند هم برای اسکان و هم برای سرمایه گذاری خریداری شود. البته باید در نظر داشت که برای هر یک از انواع خانه های ویلایی، نیاز به پرداخت هزینه ای تحت عنوان مالیات به کشور پرتغال خواهید بود. میزان مالیات تعیین شده برای خانه ویلایی در پرتغال، بر اساس ارزش ملک معامله شده است. بنابراین، می توانید برای داشتن یک سرمایه گذاری اصولی، ملک ارزان قیمت تری را در کشور پرتغال خریداری کنید تا نیازی به پرداخت مالیات سنگین نداشته باشید.

خانه ویلایی در پرتغال
خرید خانه ویلایی در پرتغال با اهداف مختلفی قابل انجام است. شما می توانید برای سکونت با اعضای خانواده خودتان، یک خانه ویلایی در شهرهای پرتغال خریداری کنید؛ یا اگر نیاز به سرمایه گذاری در این کشور دارید، از طریق خرید خانه ویلایی اقدام کنید. چرا که تجربه نشان می دهد نرخ خرید و فروش ویلا و خانه ویلایی در کشور پرتغال به صورت صعودی افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین، می توان خانه ویلایی در پرتغال را اجاره داد و درآمد یورویی از طریق این اقدام کسب کرد؛ اما فارغ از این موضوعات، امکان خرید خانه ویلایی برای دریافت ویزا و اقامت دائم از کشور پرتغال نیز وجود دارد. با دریافت اقامت و گلدن ویزای پرتغال، می توانید از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوید.

قیمت خرید خانه و ویلا در پرتغال

قیمت خرید خانه ویلایی در پرتغال بر اساس متراژ خانه ویلایی، مدت زمان ساخت، قدیمی یا نوساز بودن ویلا و محل خانه ویلایی متفاوت خواهد بود. ویلاهای نوساز موجود در کشور پرتغال، قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای قدیمی تر دارند. اما گاهی برای سرمایه گذاری و یا با هدف دریافت اقامت از کشور پرتغال، خرید ویلاهای ارزان قیمت تر مزایای بیشتری را به دنبال دارد. قیمت خرید خانه ویلایی در مناطقی مانند لیسبون و پورتو پرتغال، بالاتر از قیمت خرید خانه ویلایی در مناطقی مانند آزور و فارو است.

ویزاپلاس ارائه انواع ویلا در پرتغال برای گرفتن ویزا

کشور پرتغال به عنوان یکی از کشورهای اتحادیه اروپا که امکان خرید ویلا و انواع ملک را بدون نیاز به اسکان در کشور پرتغال فراهم می کند، می تواند یکی از مقاصد خوب برای مهاجرت در اروپا محسوب شود. برای دریافت اقامت دائم در کشور پرتغال، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها، خرید ویلا در پرتغال است. با خرید هر نوع ملک جهت سرمایه گذاری در پرتغال، می توانید اقدام به دریافت ویزا و اقامت دائم در کشور پرتغال کنید. این مزیت سبب شده تا بسیاری از مردم متقاضی مهاجرت به این کشور، علاقه مند به خرید ملک در پرتغال باشند.

ویزاپلاس ارائه انواع ویلا در پرتغال برای گرفتن ویزا
گرفتن ویزا از طریق خرید خانه ویلایی در پرتغال مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد. اولین مزیت این است که شما می توانید پس از گذشت ۵ سال، اقدام به دریافت اقامت دائم از طریق خرید ملک کنید. از طرفی امکان دریافت بسیاری از خدمات در کشور پرتغال مانند شهروندان کشور پرتغال وجود دارد. همچنین، شما می توانید برای خرید ویلا و ملک در پرتغال و گرفتن اقامت در این کشور، برای اعضای خانواده خود نیز اقامت دائم دریافت کنید.
همه این اقدامات به شرطی قابل انجام اند که بتوانید اقدام به خرید ویلا در پرتغال کنید و با شرایط دریافت ویزا از این طریق آشنایی داشته باشید. ویزاپلاس یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کشور پرتغال است. در صورتی که نیاز به خرید ویلا و ملک در پرتغال برای دریافت ویزا و اقامت دائم را دارید، می توانید از ویزاپلاس کمک بگیرید.
در این مجموعه با توجه به شرایط و میزان بودجه ای که برای مهاجرت به پرتغال در نظر گرفته اید، بهترین راهکار مهاجرتی به پرتغال به شما پیشنهاد می شود. همچنین، در صورت نیاز به خرید انواع ویلا، می توانید از مجموعه ویزاپلاس کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت