مشاوره رایگان: 02122110460
هزینه ویزای کار آلمان

آلمان یکی از مهم ترین کشور های اروپایی است که هر ساله پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر جهان است. علاوه بر تعادل و ثبات دائمی که بین درآمد و هزینه های زندگی در آلمان حاکم است، فراوان بودن فرصت های شغلی و ساعات کاری مناسب در طول هفته باعث شده تا علیرغم تمام سختی های مهاجرت، شهروندان کشور های دیگر تصمیم بگیرند برای مهاجرت به آلمان اقدام به اخذ ویزا نمایند.
کشور آلمان در بین کشور های تولید کننده جهان در رتبه دهم قرار دارد و همین امر نشان ‌دهنده اقتصاد پویای این کشور است؛ اما نکته ای که قابل توجه است، کمبود نیروی انسانی در این کشور است. همان طور که شاهد هستیم رشد جمعیت در کشور های اروپایی یک رشد منفی است و تعداد افراد سالمند نسبت به جوانان بسیار بیشتر است. با توجه به این نکته که برخی از کار ها دارای شرایط سنی هستند و نیاز به تخصص و تجربه دارند، مقامات کشور آلمان اقدام به جذب مهاجران خارجی نمودند تا کمبود این مشاغل را تکمیل کنند.

شرایط و هزینه دریافت ویزای کار آلمان

شرایط و هزینه دریافت ویزای کار آلمان

بسیاری از مراجعان از ما می پرسند که چگونه ویزای کار آلمان را بگیریم؟ در این مطلب هر اطلاعاتی که در خصوص شرایط کار در آلمان، هزینه دریافت ویزای کار آلمان و... را که  احتیاج دارید، توضیح داده شده است. شرایط دریافت ویزای کار آلمان با توجه به نوع ویزا دارای تفاوت ‌هایی است. افرادی قصد دریافت بلو کارت آلمان را داشته باشند باید هزینه های متفاوتی نسبت به افرادی که ویزای جستجوی کار آلمان را دریافت می کنند بپردازند. شرایط و مدارک هر یک از ویزا های کار آلمان دارای تفاوت هایی است؛ بنابراین افراد متقاضی اخذ ویزا، باید قبل از تهیه مدارک، برای کسب اطلاع از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرند. در غیر اینصورت ممکن است ویزای آن ها ریجکت شود و ناچار شوند دوباره برای تهیه مدارک اقدام کنند. این مراحل پروسه زمان بری است و ممکن است سفر آن ها را به تعویق بیندازد. همچنان هزینه های مربوط به تکمیل و تأیید مدارک بیشتر می شود. به طور کلی هزینه های اخذ ویزای کار آلمان شامل موارد زیر می شود:
• هزینه لازم برای ترجمه کردن مدارک تحصیلی و سوابق کاری حدود ۴ تا ۷ میلیون تومان
• هزینه مربوط به ارائه مدارک تمکن مالی برای زندگی در آلمان نزدیک به ۵۱۱۸ یورو
• هزینه تأیید مدارک ۲۷۰ تا ۳۰۰ یورو
• هزینه مصاحبه در سفارت آلمان ۷۵ یورو
• هزینه های جانبی مربوط به دادگستری و وزارت خارجه حدود ۸۰۰ هزار تومان
• هزینه رزرو هتل یا همان محل اقامت در آلمان هزار یورو
• هزینه خرید بلیط ۵۰۰ یورو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه اخذ ویزا کار آلمان، مدارک لازم برای ویزای کار آلمان و... می توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ویزا پلاس در ارتباط باشید. آن ها شما را راهنمایی می کنند.

دریافت ویزای کار آلمان با ویزا پلاس

دریافت ویزای کار آلمان با ویزا پلاس

با توجه به مواردی که عنوان شد تعیین هزینه دقیق دریافت ویزای کار آلمان امکان پذیر نیست. هم وطنان گرامی که قصد مهاجرت و اخذ ویزای آلمان را دارند می توانند با شماره های موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تماس بگیرند و سؤالات خود را در زمینه هزینه های مربوط به دریافت ویزا با وکلای مجرب این مجموعه مطرح کنند. کارشناسان موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تمام هزینه ‌های مربوط به ترجمه مدارک، اخذ ویزا و ... را برای این افراد شرح می دهند.
وکلای مهاجرتی مجموعه ویزا پلاس با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه انجام امور مهاجرت و اخذ ویزا، کاریابی در آلمان، رزرو هتل و ... قادر به رفع مشکلات تمام مهاجران هستند. کافیست هم وطنان عزیز به وب سایت این مجموعه مراجعه کنند و از مشاوره رایگان کارشناسان موسسه بهره ببرند.
هزینه ‌های حدودی مربوط به خرید بلیط یک طرفه به آلمان، بوکینگ هتل در آلمان، هزینه ‌های تأیید دادگستری در ایران و همچنین مبلغ مورد نیاز برای تأیید وزارت خارجه ایران، هزینه ترجمه مدارک و ... در وب ‌سایت این مجموعه قابل مشاهده است. ممکن است این هزینه ‌ها به صورت جزئی دارای تغییراتی باشند، به همین جهت توصیه می ‌شود برای اطلاع از هزینه دقیق ویزای کار آلمان با شماره های موسسه مهاجرتی ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید، همچنین مسلما برای اخذ اقامت کشوری نظیر آلمان راه های بسیاری وجود دارد، اما هیچ یک ساده تر از اقدام به دریافت بلوکارت آلمان نیست. اگر نمی دانید حداقل حقوق برای بلوکارت آلمان چقدر است، با مشاوران متخصص ویزاپلاس تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت