مشاوره رایگان: 02122110460
هزینه های ثبت شرکت در آلمان

هزینه های ثبت شرکت در آلمان بستگی به نوع شرکت دارد. به عنوان مثال اگر قصد ثبت شرکت با یک سهامدار را داشته باشید، هزینه هایی به مراتب متفاوت با ثبت شرکت با چند سهامدار را باید پرداخت کنید. علاوه بر نوع شرکت؛ فاکتورهای دیگری نیز در تعیین هزینه های شرکت، تاثیر گذار هستند. ما در ویزا پلاس تصمیم گرفته ایم که در مورد هزینه های ثبت شرکت در آلمان به صورت مفصل ‌تر صحبت کنیم. بنابراین در صورتی که قصد دارید هزینه های خود را برای ثبت یک شرکت در آلمان برآورد کنید، می ‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

سرمایه سهام در آلمان

یکی از هزینه های اصلی که شما برای ثبت شرکت خود در آلمان باید صرف کنید، سرمایه لازم برای سهام است. این سرمایه در صورتی که شما شرکت خود را با یک سهامدار ثبت کنید و یا اینکه شرکت خود را با چند سهامدار به ثبت برسانید، برابر است و حداقل آن برابر با ۲۵ هزار یورو است. در برخی از شرکت‌ ها که با نام شرکت ug شهرت دارند، شما می توانید با ۱۰ یورو نیز این شرکت را به ثبت برسانید. اما کشور آلمان به شما ویزای اقامت شغلی نخواهد داد و شما از دور می توانید شرکت خود را مدیریت کنید. در این شرایط سود خالص حاصل از فعالیت ‌های شرکت نیز به حساب شرکت واریز می ‌شود تا اینکه حساب شرکت به حد نصاب سرمایه اولیه یعنی ۲۵ هزار یورو برسد. در حقیقت یکی از روش های سرمایه گذاری در آلمان را می توان ثبت شرکت به شمار آورد. برای کسب اطلاعات درباره ثبت شرکت gmbh در آلمان با کارشناسان ویزاپلاس در تماس باشید.

سرمایه سهام

هزینه های تشکیل شرکت در آلمان

هزینه های تشکیل شرکت خود شامل دو نوع هزینه از جمله هزینه‌ های محضری سازی توافقنامه سهامداران و انتصاب مدیرعامل و هزینه های ایجاد لیست سهامداران است. که هرکدام از آن ها در دفترخانه های اسناد رسمی در کشور آلمان ثبت می شوند و هزینه لازم بابت آن ها دریافت خواهد شد.

هزینه های ثبت نام ثبت تجاری شرکت

شما برای اینکه ثبت تجاری شرکت خود را انجام دهید، ملزم به پرداخت هزینه های لازم هستید. به عنوان مثال پیش نویس برنامه ثبت نام تجاری برای شما هزینه ای به اندازه ۶۲ یورو دریافت خواهد کرد. فعالیت های نظارتی و یا به عبارتی فعالیت های پشتیبانی نیز مستلزم پرداخت هزینه خاص هستند و علاوه بر آن شما نیاز به ایجاد فایل های ساختاری برای ثبت تجاری شرکت خود خواهید داشت.

هزینه های ثبت نام ثبت تجاری شرکت

هزینه های جانبی

به منظور ثبت شرکت تجاری خود در کشور آلمان شما نیاز به پرداخت هزینه‌ های جانبی نیز خواهید داشت. این هزینه‌ های جانبی شامل هزینه های پستی و ارتباط از راه دور، هزینه‌ های کپی، چاپ، اسکن، پرونده سازی و هزینه‌ های اسناد رسمی هستند. علاوه بر آن هزینه‌ های اسناد رسمی در نوع دیگر نیز قابل پرداخت هستند و شامل ۱۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می شوند.
تمامی هزینه‌ های اعلام شده در صورتی که شرکت شما دارای یک سهامدار باشد، به مراتب متفاوت با شرکتی هستند که چند سهامدار داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این تفاوت ‌ها ناچیز هستند و در مبالغ کمی با یکدیگر تفاوت دارند.
کارشناسان ما در ویزا پلاس آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه تاسیس شرکت در آلمان هستند. انواع مختلف شرکت هایی که در آلمان قابل تاسیس هستند در مقالات دیگر ما در ویزا پلاس به صورت کامل مطرح شده‌ اند. بنابراین شما در صورتی که قصد دارید یک کسب و کار و تجارت را در کشور آلمان را اندازی کنید، در درجه اول می ‌بایست نسبت به هزینه‌ های خود و همچنین نسبت به شرکتی که قصد احداث آن را دارید، اطلاعات تکمیلی در اختیار کارشناسان ما قرار بدهید تا شما را در ادامه راه به صورت کامل راهنمایی کنند.

هزینه های جانبی

مالیات

میزان مالیات ها در کشور آلمان در سطوح استانی مشخص می‌ شود. اما در حالت کلی اگر بخواهیم سطح مالیات را در کشور آلمان برآورد کنیم، می بایست به این نکته اشاره کنیم که مالیات در شرکت ‌ها به صورت کلی در کشور آلمان حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد است. البته سهم مالیات بستگی به نوع شرکت نیز دارد. در صورتی که شرکت شما از نوع شرکت ‌های شعبه ای در کشور آلمان تاسیس شده باشد مستلزم پرداخت مالیات در مبالغ کمتر است. زیرا اصل مالیات در شعبه مرکزی شرکت شما که در خارج از کشور آلمان قرار دارد پرداخت می‌ شود. اما اگر شعبه مرکزی شرکت شما در کشور آلمان تاسیس شده باشد، قطعا مبالغ اختصاص یافته به شما بیشتر خواهد بود.

مالیات

موسسه مهاجرتی ویزا پلاس همراه شما برای ثبت شرکت در آلمان

به دلیل استقبال های فراوانی که کشور آلمان در سال های اخیر نسبت به سرمایه گذاران و کارآفرینان کرده است؛ راه ها را برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت بسیار هموار کرده است تا افراد ساده تر بتوانند برای ثبت شرکت اقدامات لازم را انجام دهند. ثبت شرکت در آلمان باعث دریافت ویزا و اقامت دائم می شود که همین امر موجب شده تا کارآفرینان با رغبت بیشتری پیگیر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور باشند. ویزا پلاس به عنوان یک مرجع معتبر با تجربه بالا در زمینه اخذ ویزا و انجام هرگونه سرمایه گذاری در کشورهای مختلف همراه شما است تا با ارائه مشاوره کاربردی مسیر را برای شما هموار کند. شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. مشاوران موسسه مهاجرتی ویزا پلاس با اطلاعات بالا و دقیق قدم به قدم همراه شما هستند تا بتوانید به بهترین و آسان ترین شکل ممکن ثبت شرکت خود را در کشور آلمان انجام دهید. 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت